Solnedgång

Photographs&Editing: Annis (ME) CameraEquipment: Nikon d3000 / Tamron 70-300

Det är så jäkla fint med solnedgångar , mysigt med andra ord ;) Dessa bilder fotade jag förra veckan när jag var med min kompis och spelade in en musikvidio till musiken :) Jag vet dock inte om jag kommer kunna visa er den.. Men vi får se ;) Hehe..  Detta inlägg är tidsinställt , så förmodligen är jag i stockholm och går i affärer just nu ;) Ni får ha en fortsätt fin dag , kram ♥
Postat av: E A P H O TO [foto & vardag]

Fina bilder! :D

Postat av: juliaholmström ♥

vackra bilder ! ♥

Postat av: Alex♥

Åh så fina bilder. De känns väldigt somriga! :)

Postat av: Frida

Fina bilder! :)



svar. Okej, men tack endå! Jag hittade en klänning till slut! :)

Postat av: Suzuki

Em.. Ett tipps. Jag har photoshop och för att göra en bättre bild på de du tog kan man göra så här: Alltså du vrider bilden inuti bilden utan att hela bilden blir sne, så du kan vrida de sissta raka som den första. genom att göra så gör du först en ''Background copy'' och sedan trycker du på ''filter'' och trycker på ''Lens Correction''. Där kan du vrida och vända innutibilden så bäst du vill och jag hoppas du får ett bra resultat! :)

Postat av: Vilma

Fina bilder :D

Postat av: E A P H O TO [foto & vardag]

SV: Hon heter Emma och har bloggen www.mygreenway.blogg.se :-)

Postat av: Irene

härliga bilder!

Postat av: Sofia [fotoblogg]

så fina bilder! (:

Postat av: Kattisvärld

Fina bilder + fin blogg :]

Postat av: Anna

Du tar verkligen fina/härliga bilder o jag njuter verkligen av att kolla in den <3

Postat av: Mette

Nydelige :)

Postat av: Photosbydavid - En fotoblogg

Vilka fina bilder =D

Postat av: freddie

grymt snygga bilder!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: