RESULTATET AV OMRÖSTNINGEN


Så här vart resultatet från omröstningen , Det var alltså väldigt lika Mellan Nikon och Canon. Nikon vann endast med 2 röster , väldigt jämt alltså. Det var kul att få veta vad mina läsare använder för kamera :) Och ni som fyllde i "Annan kamera" skulle jag gärna vilja veta vilken isåfall , jag skrev endast med dom kamera märkerna jag visste.. så skulle vara kul att lära sig något nytt märke ;) Tycker ni jag ska köra på såna här omröstningar oftare? , Ni får ha en fin kväll! ♥ See u!


Postat av: M E L L I I E E

ja, oftare :)

Postat av: jennie§

va med i Dagens blogg :)

http://jennifferkling.blogg.se/

Postat av: A&V

Haha, jag har en SONY:P

Postat av: Kajsa

Hihi! röstade på sony men nu har jag en nikon :P fick det idag <3 :)

Postat av: Maria

Hur gör du omröstningar till bloggen? :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: