ÖVERRASKNING | NY DESIGN

Jag kände att jag behövde fräscha upp bloggen lite med lite snygga gröna färger nu till våren! :) Så idag har jag suttit hela dagen och jobbat med den nya designen som skulle komma som en överraskning till er ;) hehe..  Så nu vill jag så klart veta vad ni tycker om den nya vår designen?! Om du inte kan se designen , tryck F5!
Postat av: J A R I N A » foto

Svar: Tack så mycket! :)

Postat av: li

åh! jättefint! :) duktig du är på design!

Postat av: mefrida

nya designen blev jätte fin, gillar den bättre än den förra!

Postat av: ladymuffin :)

asfin blev den!

Postat av: Sofie

Blev ju jättefint :)

Postat av: Sanna

ååå ..... älskar verkligen din blogg ! ♥

Den nya var jättefin & jättesommrig ~ Precis som man ska ha det (a)

Postat av: johanna:D

grymt fina designer du gör!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: