Önskeinlägg: Chockladbolls Recept

Lägg i 100g smör i en skål.                                                 1dl socker
3dl Havregryn.                                                                   2-3msk Kakao
1-2msk kaffe.                                                                    1msk vaniljsocker
Blanda ihop allt , tills det blir en jämn "smet".                      Häll upp pärlsocker på en tallrik
Gör bollar och rulla dom i pärlsockret.                                 Klart ;)

Jag fick en önskan om att jag skulle lägga upp ett chockladbolls recept här! :) Så jag tänkte när jag endå gjorde chockladbollar idag , så passade jag på att fota varje "steg" i receptet. Det är väldigt enkelt att göra också , hoppas ni förståd receptet ;) haha.. Ha en fin dag!
Postat av: Danno

älska chokladbollar! :D kan receptet utantill ;D

Postat av: ladymuffin

mm så gott! kramar!

Postat av: Ida

åh vad gott:D

Postat av: TOWE

åh så gott :)



Du är utmanad på min blogg! :)

Postat av: Emma

mycket bra tips, :D ♥

Postat av: NRphotos

mums!

Postat av: E L L E

Mhm gott!...

Ett litet tips om man inte gillar kakao eller är trött på den smaken kan man ha i obojpulver! Enligt mig så är det dubbelt så gått! man kan smälta lite mjölk choklad och ha i också! Det blir jätte gått då! ÄLSKAR DIG BLOGG! puss




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: