One of a million

Photographs&Editing: Annis (ME)  CameraEquipment: Nikon d3000 / Tamron 70-300

Postat av: Isabelle

Sv: Ja, visst är hon :)♥

Postat av: Matilda

Jättefin blogg! Du är jätteduktig på att ta kort men jag skulle tycka det var lite roligare om du skrev mer i inläggen :)

Postat av: E A P H O TO [foto & vardag]

fina bilder! :D

Postat av: Sabina

Anmäl dig gärna att bli veckans blogg, om du blir veckans blogg kommer du ha en plats i min meny i en hel vecka, du måste anmäla dig innan imorgon kväll vid 17.00, vinnaren presenteras under kvällen imorgon med:

http://photosbysabina.blogspot.com/2011/04/anmal-dig-att-bli-veckans-blogg.html#comments

Postat av: Jessica

Sv; Tack :D

Dina bilder är själv väldigt fina :)

Postat av: IDA - LARSSONSFOTO

SV: Tack så mycket du! :)

Postat av: Matilda

SV; Haha, nej jag tänkte inte på något speciellt.. bara det att du ofta bara lägger upp bilder. Det hade vart kul med lite vardag också! :) (tycker jag...)

Postat av: Viktorija

fina bilder :)

Postat av: Frida

du tar så vackra bilder! :o



Förresten, du råkar inte ha något bra tips till skolavslutnings klänning när man går ut 9:an? :)

Postat av: Towe

jättefina bilder! (:




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: