Mobilbilder

Några kassa mobilbilder från dagen , men det är tyvärr allt jag har att bjuda på idag ;) haha. Dagen idag har varit superskön iallafall.. Har bara haft en lektion i skolan , sen så åkte vi in till "stan" och gjorde en engelska uppgift sedan så låg vi i gräset och käkade glass och götta oss i solen , var nästan för varmt ;) Och efterdet så har jag spenderat resten av dagen med min Fina kompis Inca. Min dag i lite korta punkter , haha ;) Nu ska jag kolla igenom mejlen och svara på era kommentarer! :) Förresten , Kul att så många ville vara med i tävligen! , Kram
Postat av: Vera

Tack så mycket! KRAM :)

Postat av: Ida

mobilbilder?! kunde lika gärna varit tagna av en systemkamera! vad har du för mobil eller?:P

Postat av: Vinessa

Oj vad bra kvalli, vad har du för mobil?

Postat av: sabina

Hej!

Tänkte tipsa om en superbra gratissajt: http://www.supergratis.se/?r=81487



Genom denna sida samlar man poäng genom att utföra gratiskampanjer, tävlingar osv. För att sedan byta in sina poäng mot valfri pryl (telefon, kamera, presentkort osv)

Jag själv har samlat ihop till ett Playstation 3 och 1000kr på HM.



Gratis är gott, eller hur?

Prova du också Helt gratis!

Postat av: Nostariel-->foto

okay,köpte du det på nätet eller i butik? och vilken butik? :D

Postat av: F A N N Y

Haha lol att alla frågar vilken mobil du har, det är ju fotografen som gör jobbet liksom... :)

Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ [FOTO&VARDAG]

Veckans blogg är nu avslutad kolla om det var du som vann, om inte anmäl dig igen redan nu!:D

Postat av: D E M I T R A [foto & personligt]

Alltså... jag tror jag blivit lite kär i din header! :)

Postat av: Evelina

Vilken design använder i början när du ska göra din design?

Asså, t.ex kanske Nature, Fashion?

Vilken ?:)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: