Med himlen som tak

Nu är jag hem kommen från min kompis.. Vi har haft en grym helg tillsammans! Vi har legat ute med massor och filtar och täcken under en bar himmel nästan hela dagen.. Med andra ord har vi haft en det jätte mysigt och legat och pratat om allt från himmel till jord. Kan vara skönt att bara ligga och prata! :) Förlåt för mitt dåliga April skämt ;) haha.. Ska komma på något bättre tills nästa år ;) Självklart ska jag inte lägga ner min blogg :) Nu ska jag ta ikapp allt jag missat på alla bloggar och så.. Vi hörs! ♥
Postat av: Nostariel-->foto

förut hade du ju en header där bilderna skiftade,vart hittade du beskrivning på hur man gör en sådan? ;P

Postat av: Nostariel-->foto

okay,jag hittade en beskrivning,tack! ;D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: