Let it shine

Idag var det sista riktiga skoldagen för mig , super skönt. Imorgon har vi bara Mysdag , inga lektioner bara kolla på film och ha det mysigt ;) Inca och jag har varit ute på stranden och filmat för våran musik video till musiken , tror det kommer bli riktigt grymt , men det kommer ta ett bra tag innan den är klar dock ;) Nu ska jag bänka mig framför tv med en bra film.. Snart är det påsklov för mig , super skönt! :D Ha en fortsatt fin dag , kram
Postat av: E A P H O TO [foto & vardag]

.. och snart är mitt lov slut! ): nämen hoppas du får ett underbart lov! :D

fina bilder!

Postat av: Ninni Karlsson - photography, fashion and weekday

svar: okej! :)

Postat av: ladymuffin :)

så fina bilder! :)

Ha en fin fin påsk! :D Kram

Postat av: Jessie

jättefin blogg :D

följa varandra på bloglovin ? :)

Postat av: Jessie Nilsson

jag har också lagt till dej nu :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: