En Video från idag

Jag filmade massa snuttar av idag när jag tog en liten fotorunda , Så klippte jag ihop allting så att det vart en liten BTS film. Första gången jag visar mig på film här i bloggen va? ;) Haha , Jag bjuder på mig själv lite också! ;) Vart dock jätte dålig kvalite när jag laddade upp filmen ,Och så har jag filmat med mobilkameran också! :) Ska jag börja ladda upp videos oftare? Pussar
Postat av: Evelina

När får man veta vem som har vunnit ringen ? Tävlingen skulle ju vara slut i fredags :p <3

Postat av: Nostariel-->foto

Vad googlade du när du gjorde din bildspelsheader? :D

Postat av: Mathilda

Har några frågor ;)

1: Vad var det för skor du hade på sig i videon? liknade mina så blev "tvungen" att fråga x)

2: Hur länge har du fotograferat? <3

3: (denna fråga behöver du inte besvara om du inte vill) Vart bort du?



tack <3.

Postat av: E A P H O TO [foto & vardag]

Mer videos! :D

Postat av: Novala - foto & webbdesign

Får man fråga i vilket program du redigerar dina videos i? Hehe ;)

Postat av: Nostariel-->foto

Va?? ;)



Btw,är du 1998? :D

Postat av: Moa

Vart har du köpt jackan? :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: