Close up

Jag har kontaktat vinnaren nu som vann close up + 10 filtret , Om h*n inte  svarar  under veckan så drar jag en ny , så alla kolla in era mejl ;) Kram
Postat av: Malin

Jättefin blogg du har och fina bilder tar du också! :D <33

Postat av: paulina

VECKANS BLOGG på min blogg nu! va gjärna med!:D

Postat av: Paula

fin, har du redigerat den ?

Postat av: Bybelle.se - mode och fotoblogg

tack så mycket guman !: D

Postat av: Viktoria

Du skrev "så kolla er mail" och jag kollar aldrig den och jag hade typ 50 i inkorgen och så bläddrade och bläddrade jag men ingen från dig ;(

älskar dina bilder iaf! :)

Postat av: Anonym

Du skrev "så kolla er mail" och jag kollar aldrig den och jag hade typ 50 i inkorgen och så bläddrade och bläddrade jag men ingen från dig ;(

älskar dina bilder iaf! :)

Postat av: Filippa Maria Matilda Nyman

Fin bild:)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: