Chocklad pudding

Jag har verkligen fått in vår/sommar känslan idag , Går runt barfota med shorts och t-shirt och så är det 20+ grader ute i solen.. Hur skönt som helst! :) Jag har suttit ute i solen och käkat min chocklad pudding precis och ska snart gå ut igen. Jag har absolut ingeting att göra , så jag ska försöka hitta något att fota. Ha en fin dag , pussar
Postat av: E A P H O TO [foto & vardag]

ÅÅÅH! vad gott! och jag blir helt obeskrivligt avis nu! Här har vi inte en fläck gräs, sol (men 9+ i skuggan iaf!) och absolut inte shortsväder. Långkallingarna hade man tillochmed nästan kunna ha!



AVIS är mitt namn! ;)

Postat av: Viktorija

Hejsan! Jag kom med i en fototävling och jag skulle verkligen uppskatta om du kunde lägga en röst på mig som är NR: 7 :D

Länk: http://standingcarla.blogg.se/2011/april/fototavling-tio-finalister.html#comment



Ber VERKLIGEN om ursäkt om du inte gillar dessa kommentarer!

Postat av: Josefine

Hej! Skulle inte du kunna visa hur man gör så att det blir en "skuggram" eller vad man ska säga runt typ menyn, runt headern och neråt, som du har? om du fattar :) och hur man gör så att hela kommentarsrutan är grön eller en annan färg(där kommentaren är), alltså som du har. Och hur man sätter in en bild i menyn så att den kommer utanför menyn? :) kram.

Postat av: E A P H O TO [foto & vardag]

SV: Typ i norraste norrbotten.. hähä p:

Postat av: E A P H O TO [foto & vardag]

Kika in på min blogg, du har blivit utmanad i ett av mina inlägg! :')

Postat av: Sofia

Hej!



Ja, jag samarbetar gärna med bloggare. Skicka mig ett e-mail, så kan vi diskutera vidare :)



Mvh,

Sofia

Postat av: sonja-foto och vardag

Sv: Tack! Din med ♥ Superfin design!

Kram ♥

Postat av: sonja-foto och vardag

Gott ♥

sv: Varsogod :)

(min egna stavning på varsågod ♥)

Postat av: T O M I K O

Sv: Tack det samma (:

Postat av: Jennifer [FOTO]

sv; tack, detsamma :D

Postat av: sonja-foto och vardag

:D

Postat av: janelle

sv: tack så mycket!

Postat av: Johanna

Fin blogg du har :D

Postat av: ELIN | FOTO |

sv: vad gott! nu gjorde du mig sugen på chokladpudding :)



har du testat yogurtglass?:) sjukt gott :)

Postat av: ELIN | FOTO |

sv: du måste verkligen testa det :) det är som mjukglass fast nyttigare :) och det smakar mycket godare :P

Postat av: ELIN | FOTO |

sv: nej inte vad jag menade :P men det blir säkert super gott också! ;)

Postat av: Anonym

sv: tack, men din är mycket finare :o

Postat av: Alice

Heeej!!



du hade kommenterat bin blogg så jag gick in på din och kollade lite :) Jättefin blogg och design !!



undrar om du skulle kunna göra en fin design/header???



du kanske redan gör sånt till folk för pengar?? undrar bara !! skulle va kul om du svarade :d

Postat av: M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

SVAR: Nej, jag fattar inte heller det, fast hon har ju fått negativ uppmärksamhet! :P

Postat av: Mikaela

Tack så mycket!

åh, vad gott det såg ut :)

Postat av: Ida we

Vilka fina bilder, det ser riktigt goda ut!

Postat av: » adriana [anaphoto]

ÅH, va gött de ser ut :D

Postat av: M e l i n d a

tack så himla mkt, detsamma! :)

Postat av: NRphotos

mums!

fin design du har fått också! :D

Postat av: Linda Sjölund (foto)

Delta gärna i den underbara tävlingen på min blogg! 500kr presenkort till nelly.com




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: