Tubhalsduk

Nu är min Tubhalsduk klar! :D Jag tänkte först beställa hem en från H&M , Men jag tyckte det kändes så onödigt att bara beställa hem en sån och endå få vänta så länge på den! Så jag frågade mamma om hon kunde sticka en?
Och självklart kunde hon den , den vart klar på knappt 1 dag! Så nu har jag den ist för att jag just nu skulle ha suttit och väntat på den.. Och PLUS att ingen har en exakt lika dan! :D Tummen upp för de tycker jag...
Men på bilden ser den brun ut , men den är grå/Brun. De är för jag fotat med blixt , så den har fått en annan effekt! :) Vad tycker ni om Tubhalsdukar?


Postat av: felicia

DET ÄR SKIT SNYGGT!!

Postat av: Vemundruth

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: