The last song.

Photo: Jag l Nikon d3000


Gissa vad som låg och väntade på mig när jag kom hem.. Filmen the last song som jag väntat på i ungefär 2 månader. Men nu äntligen kom den , ska ta mig tid och kolla på den i kväll redan. sägs att man gråter som bara den till denna film , så jag för väll för beredda mig ;-) Eftersom jag är en sån som gråter till filmer jätte lätt!
Jag sitter till o med och gråter till extreme home makeover.. Men innan det ska jag baka bullar ^^

Är det nån av er som har sett the last song? Isf vad tycke ni? :D
Lägger så klart upp en filmrecension till er , som vanligt! :)

Ha nu en fin dag!♥
Postat av: felicia

Den är så himla bra!

Postat av: Lollo

åhh jag älskar den filmen och om man gråter? JA, rann floder ut mina ögon.

Postat av: sofie

söt blogg!

kolla in min och min kompis blogg? :)

www.fixling.blogg.se

det är värt en titt och släng in en kommentar vettja.

sesdär!

kram , från fixling

Postat av: jossan

Jag kan vara modell ;D

heheh, men är inte så bra (det är få gången jag blir snygg på bild)! heheh

Postat av: Julia

fin blogg!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: