SVAR PÅ FRÅGORNA ANG RINGAR!


Fick fråga här om dagen "Gillar du ringar?" Och det var faktiskt lite kul eftersom jag just insett hur jäkla snyggt det är! ;) Jag har blivit ring tokig , har samlat på mig några ringar under sommaren.. Men det kommer fler! För det är ju så jäkla snygg! Ringarna på bilden är nånting jag gärna skulle vilja haHoppas du vart nöjd med ditt svar!

Postat av: JEMPA!

sv: Hej du!

Tack så mycket sötnos! Detsamma!

Allt bra med dig då?

Postat av: BLUE SEA

Håller med, det är asfint med ringar! :)



Svar: Tack!

Postat av: johanna

s- hejhej. taack! lägg gärna till mig via bloglovin :*

Postat av: Hedvig

Tack så mycket söta du! :D

Postat av: Alicia

SV:Tack din me!:D

Postat av: m y y s a n o l s s o n

snygga ringar! :D

sv. tackar så mkt

Postat av: Miccan & Jennifer

sv. tack så mycket! & detsamma :)

Postat av: Amanda

Sv;tack! Jättefin design! Vilken inställning på din kamera har du när du fotar dagens outfit? ;)

Postat av: Emma

Hej Kul att du gillade min blogg :)



Din header var fin, man kan inte tro att du är 13 ser äldre ut :)Kanske inte så kul att läsa eller ;)?



Ha en fin vecka!

Postat av: m y y s a n o l s s o n

sv. verkligen! =)

ja det är super, själv?

Postat av: Miccan & Jennifer

sv. ja det är toppen :D själv då? :)

Postat av: JEMPA!

sv: Det är bara bra med mig :)



Hur är det själv?




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: