Photographs

Photo: Jag l Modell: Jag l Nikon d3000

Hehe.. den sista bilden är 100 % seriös! :D nää..
Jo här kommer några av bilderna jag berättade om för en stund sen.
Kanske kommer upp fler sen! :)
Postat av: elin

hej ,kan du bara hjälpa mig ´med en sak? ♥

Postat av: elin

för du ser nog på min blogg, att det svarta headerna inte passar så bra till allt annant så jag undrar omd u kan göra den vit? (:

Postat av: jossan

Okej, Tack! :)

/Jossan <33

Postat av: ninni

fiina bilder! :)

Postat av: ninni

sv: så lite så! :) ..föresten, ska vi följa varann med bloglovin? (a)

Postat av: ninni

sv: så braa! har lat till dig nu med :)

Postat av: MICHAELA D

Svar: På min skola finns det studio :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: