Min nya fjärris.

Photo: Jag l Nikon d3000 l Nikon fjärrutlösare

Idag kom min fjärrutlösare! :D
Edit: En fjärrutlösare är alltså en fjärrkontroll som man har till kameran , för att kunna knäppa bra bilder när man inte står bakom kameran! :)
Postat av: Sabina

ååh en sånn skulle jag me vilja ha.. Vad ligger priset på för en sådan ungefär?

Postat av: Freja [Foto]

Jag gillar verkligen din blogg!

Följa varann via bloglovin?

Btw, vilken kamera använder du?

Postat av: Freja [Foto]

Oj, haha nu såg jag vilken kamera x) Jag har en likadan!

Postat av: tamlama

Heej, jag ska få en nikon d3100 och jag behöver en fjärrutlösare. Vad köpte du den och hur mycke kostade den ? Svara gärna på frågorna i min blogg. tack ! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: