Kamerautrustning (Uppdateras snart!)

Kamera:
Nikon d3000

Objektiv:
Tamron 70-300mm
Nikkor 18-55mm

Tillbehör:
Motljusskydd
Stativ
Close up+10
Fjärrutlösare
Reflexskärm
Kameraväska


Postat av: Lucke

Var med och tävla om en jumpsuit från onepiece på min blogg om du känner för det :P

Postat av: Rebecka

Vad trevligt, jag har länge funderat på ett sådant close-up filter!



Är det värt det?



Jag funderade på att köpa ett sådant sett med tre stycken i.....

Postat av: Cissi

Har helgen varit bra hittills? =)

Postat av: Hanna

åh .. tänkte fråga om du ville hjälpa mig med designen .. men ah.

Postat av: elin

vart köpte du ditt close up filter? Kommer du ihåg hur mycket det kostade ungefär? :)

Postat av: maja [FOTOBLOGG]

vi har samma kamera och objektiv :)

Postat av: Ida Skeppström | FOTOBLOGG ♥

Heter det Nikkor för canon också? eller heter det bara det till Nikon ? :) om det heter det bara till nikon, vad heter det till canon isåfall ? kram!

Postat av: Tiina Gardsiö

Skulle du rekomendera kameran till andra?




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: