FILMRECENSION: The last song.

Photo: Google.

Så där ja , nu har jag sett The last song. Och vad tycker jag om den?
Filmen är helt underbar , men för sorglig! Jag grät floder.. Denna film kom faktiskt två på mina "sorgliga favorit filmer" Först kommer ju så klart titanic och sen the last song. Denna film är hemsk men endå så underbar!
Jag ångrar absolut INTE att jag köpte denna film , för nu kan jag kolla på den precis när jag vill! Filmen får:
5/5
Postat av: felicia

Jag älskar filmen , och jag håller med dig!

Postat av: Lollo

jag älskar filmen så himla mycket. Vi grät nog lika mycket tror jag, kunde inte sova för att jag hade så ont i huvudet sen.



vad sugen jag blev på bullar förresten ;)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: