Catch the moment

Photo: Jag l Modell: Jag l Nikon d3000


Godmorgon på er! Trots att jag hade sovmorgon till klockan 10 så vaknade jag av mig själv klockan 7 så klart.
Men då har jag gott om tid att ducha , äta och blogga lite nu! :) Blir alltså en ganska kort dag idag , slutar vid 3 (tror jag?) Endå ganska långt för en fredag tycker jag dock! :/ Är det nån av mina fina läsare som slutar tidigare eller senare på en fredag? Helgens planer?.. jo imorgon ska jossi ha "tjej kväll" så vi blir ett gäng som bowlar och käka pizza inne i stan , det blir mysigt! :) Vad ska ni hitta på?

Nu ska jag hoppa in i duchen , vi hörs! Ha nu en fin dag!
Postat av: Felicia

Lika vacker som vanligt! :D <33

Postat av: Mimi - f o t o b l o g g ♥

Så fin blogg du har !

Du tar jättefina bilder ! :D

Kram ! ♥

Postat av: Lollo

åh de låter som en rolig helg, ska jag ta och fixa någon helg jag med. Tjejkvällar behövs lite då och då! :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: