BLACK & WHITE

Foto: Cicci l Modell: Jag.

Dom här bilderna kommer jag faktiskt inte riktigt ihåg när jag tog ens?...
Men det var ett bra tag sen antar jag , kommer ihåg att jag älskade bilden till höger ;) Haha..
Älskar att sitta och kolla igen arkivet på bloggen , så himla kul att se hur jag har förändras och mina bilder.
Fast arkivet på denna blogg är dock inte så roligt , eftersom jag inte bloggat så länge på denna blogg.
Men min gammla på devote.se den ni , den är riktigt gammal , Har dock också rensat den två gånger :(
Vilket jag ångrar nu ;) Hehe.. Men nu ska jag kolla tv sen sova!

BTW: har just klickat hem två stycken reflexskärmar , nu blir det mycket porträtt bilder! :D
Postat av: felicia

Lika snygg som vanligt ;)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: