Bilder från tjejkvällen


Bowling hallen var mörk med massa olika färger och hög musik! :) Det var fett niceee! (DOCK vart bilden väldigt suddig eftersom jag fotade me fel inställning)

Jossan spelar! :)

jossi! :)

Jossi och jasse! :D (på pizzan)

Elin o isa o Anna! :)

Isa och Anna! :D

Elin och isa o anna! :)

Photo: Jag
l Nikon d3000

Bilderna vart dock inte så bra , för att jag under hella kvällen fotatade med fel inställning så dom vart suddiga :/
Och pizza bilderna fick bli svartvita eftersom det är så konstig färg inne på pizzerian? :P Hehe.

Men kvällen var iallafall jätte rolig! :) Vi började med bowling som planerat. Och jag vann faktiskt! ;) Fick 320 poäng! :) vi fick pris av jossi , fick ett läppglans och halsband , jätte fint! Vi spelade i en timme.
Sen drog vi till pizzan fick vänta på pizzorna i 30 min -.-' hehe.. Sen drog vi till godismonstret.
Sen åkte vi hem :/ Men kvällen var jätte rolig och det absolut nånting som måste göras om tjejer!

BTW: Detta inlägg är det första jag skriver med nya windows 7 (Det nyaste windows) Brorsan installerade det på min data! :) Så nu är allting nytt , tar ett tag att fatta ;) hehe..


Postat av: jossan

heheh, tack för ikväll! Det var jätte roligt! :D

Tog några bilder också, men dock ej så bra :o

/Jossan <33

Postat av: jossan

Om det är okej, kan du skicka några bilder ifrån när vi åt pizzan?

/Jossan <33

Postat av: Elin den norske XD

ser ut som jag ber en bön... haha (det gör jag inte)<3




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: