Klistrat ihop


Photo: Jag / Nikon d3000 / Nikkor 18-55. / Close up + 10

Sitter och leker lite i photoshop , lär mig nya grejer faktiskt.
Men det har var nånting jag redan kunde ;) Har satt ihop två bilder till en..!
Postat av: Anonym

sjukt fin!!! <333 hur gör du?

Postat av: beatrice

sv: tack detsamma! :D



skitfina bilder!

Postat av: FOTOGRAF Anton

måste ställa en fråga angående design. hur har du gjort dör att göra mouseover på kontakt och foto och det i menyn? det fungerar inte för mig med hjälp av designadinblogg.se

Är ute efter detta problem :)

Postat av: Siri

svar; tack och detsamma ;) <3

Postat av: Rania

tack! :D kul du gillar den :3

Postat av: Caroline

Hej så fin blogg du har! Man lär sig värkligen jätte mycket! Jag undrar hur man klistrar ihop bilder? det skulle vara jätte snällt om du kunde skriva det i ett inlägg eller nått!Tack ändå :]

Postat av: Caroline

Hej så fin blogg du har! Man lär sig värkligen jätte mycket! Jag undrar hur man klistrar ihop bilder? det skulle vara jätte snällt om du kunde skriva det i ett inlägg eller nått!Tack ändå :]




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: