water drops

Photo: Jag / Nikon d3000 / Nikkor 18-55. / Close up + 10


Postat av: sandra

Vilket fina bilder! du är väldigt duktig!

sv: tack så jättemycket! Och detsamma får jag säga! :)

Postat av: m y y s a n o l s s o n

sv. hehe aha okok :D men daim är inte helt feeel!

Postat av: Maria

Svar: Hej hej! Tack så mycket (;

Postat av: Neha

Riktitg fina bilder:D

Postat av: I.D.A

Åh, tack. Desamma!

Postat av: Amanda

Svar: Tack! Ja det var ett tag sedan :P jag vet inte riktigt men jag tror att det blir 4 år sedan i vår =)

Postat av: Julia { rainfall.webblogg.se }

Tack! :)

Postat av: Sara

Fina bilder! :)

Postat av: Sanna

Fin blogg & fina bilder du tar :)

Postat av: Emelie

sv; Tack så jättemycket! :) Desamma! :)

allting bra?:)

Postat av: sally

sv: tack desamma :)

riktigt fina bilder tar du!

Postat av: Anonym

hur gör du sånna bilder? asså vi som läser din blogg har ju frågat jätte mycket, men du svarar ju inte! =(

Postat av: cajsa

SJukt bra blogg :D precis sådant som jag vill läsa om :D kommer helt klart börja följa dig :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: