STOCKHOLM BABY!

Photo: Jag

Jag är med och tävlar hos Mimi om ett valfritt close-up+4 filter från Tvspelsweb. Tävlingen hittar du här. Temat är höst :) 

Hej på er..! Detta inlägg är tidinställd , För just nu sitter jag på tåget på väg på stockholm för att möta upp min pappa! Jag kommer inte blogga så mycket , mest nåt livstecken kanske kommer upp , Men så fort jag har tid så lovar jag att blogga..! Puss på er <3
Postat av: evelajna

hejhej, hur kom du på din snygga design!? :D



har du haft någon inspiration, isf vem? =) för den har en egen stil och ser inte ut som alla dessa andra tråkiga bloggar!..

Postat av: - ALEXANDRA

svar tack så jätte mycket ! Detsamma :)

- alexandra

Postat av: Amanda FOTO

Fin höstig bild!

Postat av: Fc - foto ♥

okej ,e den en bra kamera ? :))

Postat av: D

fin bild :)

Postat av: D

allt bra idag :)?

Postat av: anna :)

hej, du är jätte duktig på att fotografera!

har oxå ett intresse av det, och har oxå en nikon d3000. haha, känner mig jätte dålig på att fotografera nu när du tar så jätte fina bilder med den kameran.. vad menas med 'close up + 10'? :)

Postat av: Mimi - f o t o b l o g g ♥

Sv; Kul att du är med! :D

Kramis! ♥

Postat av: Graivalaurb

levitra 10 mg - levitra 20 mg , http://buylevitradirectlyonline.com/#ccjsr levitra 10 mg




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: