SNÖ!

Photo: Jag

När jag fotade outfit bilderna tror jag nog att jag knäppte en header bild i snön.. Får se om jag byter till den senare! :) Nu ska jag stänga av datan och sedan fixa håret.. Går till skolan klockan 10 , den tiden som blir över ska jag fota snö bilder! :) Hihi.. GOSH VAD JAG ÄLSKAR SNÖN! Nu när jag insåg hur mysigt det faktiskt var med det.. hade helt glömt bort det under sommaren..! Tycker inte ni det? :D
Postat av: Evelina

Tack ska du ha! din var också väldigt fin :D kraam

Postat av: J E S I

Hej tack så mkt :) åh vad jag hatar snö :):D

Postat av: jenniesfotoblogg ♥

Hej! Nu är det så att jag har bytat blogg FRÅN jennieroom.blogg.se TILL jenniesfotoblogg.blogg.se !

Hoppas du gillar min nya blogg! :)



- skickar detta till alla som har kommenterat min blogg dom senaste dagarna. ♥

Postat av: Julia { rainfall.webblogg.se }

tack! :)

Postat av: Photobytekla (Maja)

Jättefina bilder du har på din blogg! riktigt fin blogg oxå! Du är jätteduktig på att fota:D



Tack för kommentaren på min blogg!

Postat av: emsie

sv: Ja, då hänger jag med på spåren :D Men lite konstigt tycker jag att vi som ligger i princip granne med Umeå har inte fått snö alls ännu? :D Och Umeå är ju endå norr om Sthlm :D Konstigt dethär med väder... :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: