Självporträtt i det vita

Photo: Jag / Modell: Jag

Äntligen fredag! musiken flödar i mina högtalare & straxt ska jag ta en riktigt varm dusch.
Sedan ska jag sätta mig framför idol , Får se hur det blir nu när Alice har hoppat av idol. ;)
Fast fortfarande är det ju olle som är bäst! ♥ Jag håller tummarna nu då! ;)

Men nu ska jag slänga mig i duchen! Ha en fortsatt god kväll!
Postat av: emsie

Åh, vad härlig bild! Får mig att längta till snön och vintern! :) Du har en jättefin färg på håret! :)

Postat av: emsie

sv: Så lite så :) Hur mår du annars då? :)

Postat av: emsie

sv: Bra om man räknar bort febern och alla näsdukar och den rinnande näsan :) Jag har lackat ett vanligt baslack och sedan bara lackat dedär mönstren med olika nagellack som har en smal, lång och tunn pensel :)

Postat av: emsie

sv: Tack! :) Eftersom att jag bor i Finalnd vet jag inte i vilka butiker i Sverige de säljer såna, men på denhär sidan: http://www.nail-art-design-euro-discount.se/ kan man iallafall beställa sådana :)

Postat av: Amanda

SV: Hej!

Tack :D



GUD vad jag älskar din design, OMG jag älskar den <3 tips på en snygg "foto" header/Design till mig :D

ÄLSKAR DIN DESIGN HIHI ^^



Kram!

Postat av: elin

fin !

Postat av: klara

tack ! :)

Postat av: J I L L I Z

sv: tack :D följ den gärna på bloglovin om du vill :D vad gör du då?<3

Postat av: Amelie

sv: hejj:) tack så mycket!

Postat av: Jennifer

Jätte fin blogg har du! Och shiet vilken härlig bild.. c:

Postat av: f & j - FOTOBLOGG

Tack & detsamma! :)

Hur är det med dig då?

Postat av: aalexandra - f o t o b l o g g

Svar: Tack så mycket! Och detsamma :)

Postat av: Lovisa

Sv; Åh tack!



Btw, jätte fin blog du har själv! :)

Postat av: MADDES

Nu är jag äntligen fri från tentapluggandet och kan lägga energi på bloggen igen. Hur mår du idag? :)

Postat av: Klaras foto♥

sv; Tack så jättemycket! Desamma:)

Supper fin bild:D

Postat av: Q E N D R E S A

hejsan :) Tack!

Canon eos 1000D

Postat av: Anonym

sv: Allt är great här!:) Ska snart i väg på match. Hur är det själv?

Postat av: Evelin (evenelle.blogg.se)

Jätte jätte fin blogg! :D



Svar: Tusen tack fina du.

Vore kul om vi kunde följa varandra via bloglovin? :)

Postat av: Q E N D R E S A

Tack detsamma :)

Postat av: Q E N D R E S A

japp, hehe :D

ganska många men isf: Baby, One time, Down to eart, U smile :) Men gillar alla låtar :D

Postat av: Dilin

Tack :D !

Jag vet inte om bilden kommer att bli bra men jag kan se om det går , e det okej om jag kopierar en av dina bilder? :)

Postat av: Fotoemilia

Härlig bild :)

Postat av: Anna

Vad har du för objektiv till kameran? Är det kitobjektivet? Fin blogg :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: