SILUETT BILDER.


(Klicka för att se enskild bild i större format)

Photo: Jag / Modell: Jag / Nikon d3000 / Nikkor 18-55.

Postat av: Anonym

helvete vad bra du är!

Postat av: karin

Gud vad coola bilder! :D Kolla in mina? :D

Puss

Postat av: Clara

sv:tack så jättemkt:D

Postat av: sara

Hejdu! Tack desamma :) Riktigt kul o se att du också använder dig av en Nikon D3000 :D Kram

Postat av: Jennifer [fotoblogg]

SKITSNYYGGT! :D

Postat av: Matilda

Hur har du gjort? Svara på min blogg eller mejlen för följer dig via bloglovin så tittar inte tillbaka. Tacksam för ett svar. [email protected]

Postat av: ladymuffin :)

gud vilka fina bilder. hur har du gjort? :D

Postat av: SOFIA,

snälla(!) berätta hur du har gjort. :)

svara i en kommentar bara. :D

har du studio eller har du fixat ihop något smart?

skulle jättegärna vilja prova att ta såna bilder, dom var riktigt fräcka! :)

Postat av: SOFIA,

okej, grymt! :D

ska prova så fort jag kan! :)

Postat av: Anonym

Hej :D

Bilderna är otroligt snygga, så jag undrar hur du har gjort. Svara på mail :D([email protected])




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: