Red tree

Photo: Jag

Nu e jag hemkommen ifrån skolan. Slutade klockan 1 idag , vilket är kanon!
Dagen har vart anmält seg för mig.. Idag var det en sån där dag jag bara ville stanna i sängen och snooza en stund till..

& på tal om nåt helt annat.. I helgen ska jag på kryssning under lördagen till söndagen.
hörde att i helgen ska de tydligen bli minusgrader i hela landet & de ska även komma snö..
Vilket känns extra läsgikt då jag sitter i en stor båt mitt ute i ingenstans , TÄNK om det händer som det gjorde för titanic? Jag vet att det är one of a million att det händer.. men endå!
Jag borde verkligen sluta kolla på film så mycket ;)
Postat av: Amanda

Sv; taaaaaaaaack! :D



Btw vad fotar du med för kamera? ;)

Postat av: Natta

FETT SNYGG BILD!

Haha ^^ Med capslock på och allt ^^

Btw, din blogg är jättefin/jättebra! <3

Gå gärna in på min ;)



PUSS <3

Postat av: alexandra

sv; tack :)

jättevacker header och fina bilder åxå!

Postat av: sandra

snygga bilder!

allt bra?(:

Postat av: patricia

fint träd, riktigt höstigt :)

Postat av: - - - MENIVER - - -

Härlig blogg :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: