NU ÄR DET HÖSTLOV

Photo: Jag / Nikon d3000 / Nikkor 18-55. / Close up + 10

WIHO! Nu är det äntligen höstlov för mig! Har ni höstlov? :D
Postat av: clara

sv; okej, synd att jag inte vann!

Postat av: ladymuffin :)

fin bild :)

Postat av: Evelin (evenelle.blogg.se)

Sköööönt! :D

Postat av: Anonym

fin bild!

Postat av: amanda

Hur ser denna kväll ut ? :)

Postat av: vikkan

SV: Okej :) Jag har bloggat i ungefär 2 år fast med några stora pauser, så dt räknas nog bara som ett år :P



Underbar bild!<3

Postat av: Jenny

Tack så mycket! Din blogg är också väldans fin! :) japp, jag fick höstlov idag!

Postat av: Anonym

Hej kan inte du va jättegullig och rösta på mig här? det är sista dagen man kan rösta!! *skulle göra min kväll!! :D ♥*



http://www.ellos.se/?startpage=3976&id=492&lang=SE&action=confirm

Postat av: VAANILLA

Nu är du med i " Veckans blogg " , nu gäller det bara att få en massa röster!



Lycka till!

Postat av: elin [fotoblogg] ♥

har höstlov nu :d

Postat av: Evelin (evenelle.blogg.se)

Svar: Jo jag har också höstlov! Härligt :D

Postat av: elin [fotoblogg] ♥

sv; väldigt härligt ! sj? <3

Postat av: Ida - A princess diary ♥

Nu är vinnaren av GOODIEBAG-tävlingen utsedd! Kika in och se om det blev du :).

Postat av: amanda

Mysigt:)



Jag har vart med kompisar och haft det lite slappigt ;)

Postat av: JUNIGRABB

SVAR: Åh tack<3 //Micke

Postat av: Ellen

sv: Varse :) tjänar du något på din blogg? :) ♥

Postat av: Nina

Så fin blogg du har! Ser at du har nedtelling i sidemenyen din. Jeg lurer på om du kunne sendt meg den koden du bruker der? Jeg hadde den før, men jeg har mistet den. Hadde vært utrolig snilt av deg om du tok deg tid til det! :)

Postat av: C A Y D E N S ~

SVAR: (Förlåt för sent svar!)



Haha nu var nog lite seg på att svara min favorit smak på Maraboun är apelsinkrokant, sj då? :)



PS. Om du vill skulle det vara grymt om du ville kommentera den nya designen på bloggen! Skulle betyda mycket för mig men du måste absolut inte. :)

http://caydens.blogg.se/2010/october/ny-design.html#comment

Postat av: Fc-foto ♥

fin blogg ! :)

hur mår du idag då ?

Postat av: Emmy [F O T O]

Hej! Nu har vi räknat rösterna och vinnaren är länkad. Gå in på vår blogg och kolla om du är vinnaren. Om inte tackar vi för att du deltog och delta gärna nästa gång igen.

KRAMAR

Postat av: Klaras foto

sv; Det är bara bra här också, ska bli skönt med höst lov imorgon:)

Postat av: Ellen

sv: nej :/ tjänar du på reklamen då eller? :) ♥




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: