NÅGRA AV KÖPTEN FRÅN KRYSSNINGEN

Jag köpte med mig en massa godis , men det mesta har jag redan ätit upp! :p Men denna har jag en dal kvar av iallafall , skittles! :) Jätte goa!
Jätte svårt att få färgerna rättvisa. Denna tröja är mera rosa i verkligheten..  otroligt skön! Fick med mig massa julklappar också.. De tänker jag dock inte visa eftersom vissa av dom som ska få dom läser min blogg ;)


Ha en fortsatt go kväll! :)
Postat av: Z A N D R A :)

sv: vad kul att du är med! :D

men du måste ha en motivering till varför just du ska vinna! hihi :D

Postat av: filippa

hej :) kan inte du visa lite bilder på ditt rum?

Postat av: elin

nu gjorde du mig godissugen<3

Postat av: Anonym

Åh vad gott!



SV; Härligt at höra :) med mig är det också bra tycker jag!

Har du haft en bra söndag annars söt?

Postat av: anna

okej, kolla vinnaren ikväll!:d

Postat av: MADDES

Jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik. Vad ska du göra ikväll? kram

Postat av: Dilin

varit ute, kollat på tv :D .



:D

Postat av: louisebiszczak

hehe coolt godis :)

Postat av: kaffehörnan

Vad fin tröja, dom godisen såg inte så dumma ut

Postat av: M I K A E L A- D E N B Ä S T A

hej !

är du tävlingsintresserad?



jag har en outfit tävling på min blogg !

jag drar vinnare i morgon klockan 15.00!

gå in och anmäl dig på direkten !

snälla var med !

det är bara 4 med :(



http://duvethonmikaela.blogg.se/2010/october/outfit-tavlingen.html här är länken!



Kram www.duvethonmikaela.blogg.se

Postat av: Rebecca

ååååh, skittles, <3 världens godaste godis <3

Postat av: meniver

härlig blogg :)

Postat av: Emma

allt bra idag ? :D

Postat av: mandisxd

SV: Okey!

Fin tröja!

Postat av: mandisxd

Hej, var gärna med i min fototävling om halloween, allt du behöver veta finns på bloggen. Skulle vara super kul i fall du var med.

Kram och Lycka till!

Postat av: Minea

vilken fin tröja :>

Postat av: Sandra

åå vilken söt blogg!

Postat av: Linnea

Sv: Tack så mycket! :)

Postat av: emsie

Vad snygg t-skorta! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: