Movie night

Photo: Jag / Nikon d3000

Goeftermiddag , har ni haft en bra fredag en så länge? :)
Jag sitter och väntar på att maten ska bli klar så jag kan äta sedan dra ut! Möta upp inca och handla det som behövs till kvällen (GODIS!) Sedan på börjar vi våran film helg , om inte vi skulle träffa några.. jaja , så ser min helg ut. Och bloggningen kommer bli som den blir!

Hur ser eran helg ut? :)
Postat av: Ak.

Skal til ei venninne å feire bursdag<3

Postat av: elin

hej, kan du göra en design till mig, det ska vara en stor bild sedan tre små :)

Postat av: emma och bea

★☆★Du kanske inte hade turen med dig när du tävlade om Neulash, men nu är det en ny tävling om FÄRGADE LINSER och det är 10 st vinnare!!!★☆★



Var gärna med och tävla, Emma och Bea ★

Postat av: Malin

Oh, tack detsamma :d

Postat av: Jossi

sv: detsamma, fina bilder :D

Postat av: Dilin

fina bilder :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: