MIN EGNA BILD TILL EN CANVASTAVLA

Photo: Jag

Som sagt så fyllde ju mamma år igår , Och en utan presenterna hon fick var en canvastavla där jag hade tryckt
en egen bild.. Minns ni tävlingen då ni hade chansen att vinna presentkort värde 300 Sek hos Sumopix?
Jag passade på att även själv framkalla en egen tavla , Den kom exakt på mammas födelsedag med en bud kille som knackade på dörren och lämnade den , lyx ;) Mamma vart iallafall jätte glad för tavlan och den sitter just nu upp hängd i mammas sov rum ;) Så ett tips på bra julklapp/Födelsedagspresent till dina nära och kära framkalla dina egna bilder och ge bort , alltid lika kul! :) På tal om Julklappar har ni in handlat nånting än? Själv har jag inhandlat en del julklappar ska handla fler när jag ska till stockholm på höstlovet! Puss..!
Postat av: elin [fotoblogg] ♥

nej inte än, jag är en sån tjej som handlar allt i sista minuten :P

Postat av: ladymuffin :)

snyggg :D

Postat av: Christertina

Sehr schon, gut gemacht




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: