Mer om kryssningen.

Photo: Google / Redigering: Jag

Som sagt så skrev jag att jag skulle på kryssning i helgen , under lördag till söndag.
Jag ska alltså åka silja line med min pappa och bror. Så jag antar att ni förstår hur bloggningen kommer bli - Ingen alls faktiskt. Jag vill så klart bjuda på massa fräcka bilder från kryssningen , men jag vet dock inte om kameran hänger på. Osäker... Men nu vet ni alla fall lite gran om detta. Bara lite för information.
Ha en fortsatt go dag.♥

Postat av: Julia

- Tack så mycket :)

Du med :)

Postat av: Alexandra

sv; Tack så mycket! Din är också fin :)

Postat av: Elli^^

Sv: Tack så mycket! Jag gillar din också! Väldigt fin är den :)

Postat av: amelie

Vad snygga bilder du tar! Klart kameran ska hänga på, eller? :):)

SV: TACK...!

Postat av: amelie

Vad snygga bilder du tar! Klart kameran ska hänga på, eller? :):)

SV: TACK...! Säger du så till alla eller, haha :) Hadet!

Postat av: Fanny

Åh tack, din med :)

Vad har du gjort idag?

Hoppas allting är bra :) Kram

Postat av: Sara

Sv; Tack, men din är fett mycke finare! ;)

Postat av: sally

Sverige eller Holland?

kicka in och säg vem du ska hålla på ikväll :)

Postat av: Ebba spjuth ( Blogg )

hej fiinn blogg ! :)

hur fick du stöd canser fonden "bandet " på din blogg ? jag har försökt men det går lixom int ! :s

skulle vara jätte gled för svar :D

kram ebba ;)

Postat av: matilda

Vilken härlig blogg du har :))

Postat av: Mia Olsen - ätstörd {& påväg ur det}

hej, tack så mkt! och desamma :)

Postat av: Ellen

Sv; Tack detsamma :D <3

Postat av: L

Hej! Din blogg är också fin!

Postat av: Lovisa! :D

Din blogg är också fin! Men hur fick du reda på min blogg? Det var jätte gulligt av dig att kommentera :D



/Kram lovisa (:

Postat av: Elin

Svar: Okej!

Ledsen för sent svar, har haft en liten "paus".



Tänkte passa på att fråga dig, loggan du har uppe i hörnet om Rosa bandet! Hur fick du dit den?

Postat av: matilda

åå vad fin hedare :D<3

Postat av: Lina

Tack!

Kika gärna in igen!

Postat av: Lina

Hej! Hänt idag? :) kRAM

Postat av: Jenny - Fotoblogg med annat skoj!

sv: Kul, och tack för att du vill vara med! Vinnaren kommer upp den 23 oktober :D



p.s Har ni fått snö? Det har vi i Umeå! Resultatet blev jätte fina bilder med blandning av höst och vinter. Kika och kommentera gärna!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: