Inga höjdare precis...

Photo: Jag / Nikon d3000 / Nikkor 18-55.

Ja som ni märker har jag inga höjdar bilder att komma med direkt. Mina Fotoider ligger långt under marken just nu.. Det enda jag just nu kan fota är natur & blommor. vilket ni har fått sett i veckor snart tror jag..
Vill foto porträtt i de vackra höst löven , men det är ingen som vill ställa upp på det..

Jag återkommer strax med roligare bilder... Hörs!♥


Postat av: Jenny - Tävling på bloggen, var gärna med!

Hej!

Tänkte tipsa om att det just nu pågår en tävling på min blogg där du kan vinna ett smycke! Enkla regler!

Klicka dig in här om du är intresserad!:

http://truejenny.blogg.se/2010/october/tavling-vinn-fint-armband.html

Postat av: sally

sv: okej, hittade du något?

jag var på bio :D

Postat av: sally

sv: okej :D

hittar du på idagdå?

Postat av: FOTOGRAF Anton

jaha okej, får man fråga vart du hittat flickr, facebook och twitter-ikonerna? sett fler som har sådana :)

Postat av: Julia

Sv: Haha, usch! 5 gånger? :O

Postat av: ida♥

Hej, vad gör du?♥

Postat av: Lovisa

Duktig fotograf du e! <33

Postat av: Jennifer [fotoblogg]

Har du fått lite fler klick på bloggerfy på senare tid? Jag har börjat klicka på alla länkar i alla bloggar jag gillar :) Men tänkte om det bara registreras som ett klick per ip-adress per dygn?




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: