I come back

Jag ber tusen gånger om ursäkt.. för min så dåliga bloggning , Ni är grymma som endå kikar in varje dag! ♥
Jag har just nu så mycket att göra. Håller också på att försöka få ihop en bra design , som inte alls går bra. Och fotoiderna är på 0.. Ingen insperation alls.. Så underhelgen tar jag en "Blogg pause"  Jag ska försöka att vila upp mig med massa nya fräcka bilder och en ny fräck design! Ni får ha det gött , så hörs vi på måndag!♥
Postat av: Ebba spjuth ( Blogg )

hellloo :)

undrar hur du fick det rosabandet vid din design ? :) <3

Postat av: Annas glada fotoblogg

Äh, det får ta den tid det tar :)

Postat av: That Pic

hej,tack detsamma :D

Postat av: Izabella

sv: Tack så mycket :D

Postat av: melissa'

tack :D

Postat av: Sara

Det är så kul att det är så många som gillar fotografering!

Skönt med en paus, man kan ju inte blogga hela tiden ;)

Postat av: Anonym

Sv: Tack desamma! :D

Postat av: viviana

fin blogg du har,

allt bra med dig?

Kram =)

Postat av: L I N D A - [P ERSONLIG FOTO BLOGG ]

SV: tack, förresten vilken fin design du har! en fråga.. hur delar man upp menyn? :D

Postat av: L I N H

svar: tack! förresten jag har en fråga, du vet där det står "kontakt" fotogalleri" och bloglovin.. på menynen, hur har du gjort det? :D tacksam för ett svar!



kramkram

Postat av: Fanny

Tack och detsamma :)

Postat av: ebbas dagbok

Vad gör du ? :D

Postat av: lejla

Fin blogg!



allt bra med dig?

kram :)

Postat av: Nelena

Jätte fin blogg gillar dina bilder ^^

Postat av: Viktorija

Skulle du kunna lägga en röst på mig nr:2 i en tävling? :D

Länk: http://beatricelinneaa.blogg.se/2010/october/dom-5-finalisterna-i-fototavlingen.html#comment



Om du röstar får du en länk på bloggen! ;)

Postat av: Rebecca

gillar din blogg mucho mycket :D

Postat av: Emmaa

Hejj kolla min blogg & ge låtförslag ja ska nämligen sjunga & spela gitarr !kram:)

Postat av: L I N D A - [ PERSONLIG FOTO BLOGG ]

http://beatricelinneaa.blogg.se/2010/october/dom-5-finalisterna-i-fototavlingen.html#comment



Jag är bidrag nummer 1, rösta på mig och säg åt dina kompisar att göra det! :D

Postat av: MADDES

vilken fin header du har

Postat av: Whilma

Fin blogg. :D

Postat av: Sagha

tack:D

Postat av: Anonym

Hej kan inte du ha en till tävling snart det va ju så länge sen :)

Postat av: therese - seul.blogg.se

sv: tack så mycket =)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: