Happy Halloween

Photo: Jag

Kolla in våran snygga pumpa vi fixade i fredags ;)..! Som sagt så "Firade" Inca och jag halloween tillsammans.
Jag måste bara få berätta denna händelse som hände under kvällen.. Inca o jag hade precis träffat Alex och Ponta när vi va på väg till thimaten eftersom dom hade typ skrämt oss hela kvällen , men tills slut så träffade vi dom. Hur som helst så satt inca och jag & käkade thimat framför "Män som hatar kvinnor" då det plötsligt knackar på vardagsrums fönstret nån meter ifrån där vi sitter alltså.. och vi fattade ju så klart att det var Alex och ponta eftersom de hade skrämt oss tidigare under kvällen.. så jag ringde dom och så "ah skit kul , ni kan komma fram nu" Då fattar dom inget? Och dom var helt seriösa med det.. så det hade alltså inte varit dom som knackade??!?
Och inca jag började bli rädda.. Då det plötsligt plingar på dörren då.. Så vi kollar ut genom fönstret vid dörren och då står det ingen där?!?! Då drog vi igen gardinerna och fortsatte att äta.. Då det plötsligt knackar jätte mycket på fönstret igen?!?! Dom står säkert där och knackar i 5 min mins.. Då blir vi så jävla rädda så vi ringer ponta och Alex och ber dom komma hit.. haha! Så vi kollade film med ponta och Alex , senare träffade vi Samy & Freddy och luffade runt på natten i byn. Haha! Kvällen var i alla fall otroligt mysig och läskig ;)...! Haha

Var ni med om nånting läskigt? ;)
Postat av: elin [fotoblogg] ♥

nej faktiskt inte :)

Postat av: Fc - foto ♥

SV ; jjo bara bra ! :)

vad ska du göra imorgon / idag då ? :)

Postat av: Fc - foto ♥

okej , nte mke ;)

vilken kamera har du ?:)

Postat av: Anonym

jag älskar din blogg, läser den varje dag! / Ida < 3

Postat av: Evelin (evenelle.blogg.se)

Å vad fina bilder :)

Postat av: ladymuffin :)

fina pumpor :)

hoppas du haft en fin kväll!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: