Finally Friday



Photo: Jag / Nikon d3000 / Nikkor 18-55

Oturs fredag!
Japp dagen började med att jag inte kunde sova (Har ju sovmorgon för er som inte visste.) Så jag gick upp klockan 6. Fast jag skulle egentligen gå upp 8. Sedan vid 10 så far jag till skolan. Märker 5 minuter innan vi ska in på lektion att jag glömt skåp nycklarna ;o Och det är ganska viktigt att ha dom idag för jag har alla läxor tills idag i skåpet och skolböcker.. Så jag får kuta hem på 10 min.
Med ans jag då springer hem så går en svart katt över vägen framför mig (BETYDER OTUR!) Sedan har humöret vart ner..

Fast efter lunch var humöret på topp igen!
Hade no prov sista lektionen , och jag fick värsta blackouten. Men jag försökte så gott jag kunde. Men tror jag kommer göra om det i alla fall på Studiodagen på måndag , för jag var inte nöjd! Jaja.. Nu ska jag njuta av fredagen till 110% Och ladda upp för strängnäs marknaden i morgon! :D DET KOMMER BLI GRYMT!

Ha en go fredag kära läsare! <3


Postat av: Emelie

Fina bilder!:)

Postat av: Jennifer [fotoblogg]

Understa bilden är jättefin!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: