Det var kul så länge det varade..

Photo: Jag

Det var ju kul med snön så länge den varade.. men nu börjar den smälta bort och vädret blir skit tråkigt. Allt känns så tråkigt ute just nu , inge kul alls att fota då! :(
Postat av: Evelin (evenelle.blogg.se)

Svar: Nu har jag lagt till dig med :D

Hoppas du får en fin dag du med! Kram på dig

Postat av: Lena

Kanonbilder! Grattis!

Postat av: nathalie

SV: Tack, :D Men du hade en GRYMT fin blogg! Du är super duktig på att fota! :O KRAM

Postat av: Dilin

javisst :)

Postat av: Dilin

kanske söndag :)

Postat av: M-andis

SV: Hehe tack men jag gillar min design INTE ALLS hhahahaha ^^ ska försöka få till nån bra :D Hihi ^^

Postat av: Dilin

Nu har jag tecknat bilden :) du kan kolla i min blogg :) .



Min stora syster tar också emot beställningar, du kan kolla på hennes blogg : www.dilaanisme.blogspot.com

Postat av: filippaa'

Sv: tack desamma :)

Postat av: Dilin

jag menar min syster tar emot beställningar :D

Postat av: Kimmey :)

Grymt snygga bilder!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: