Bildbomb från kryssningen del2

Dessa otroligt roliga spelen som man blir beroende av , vart av med 100 kroner på pengar spelet ;) haha. Fast vi vann lite också faktiskt men det spelade vi upp igen ;)

Sedan fick ludde ha lite kul , så vi gick till lekrummet med honom. Där började han leka för fullt! :)


Här är också några spontan bild bara för att visa er hur det såg ut! :)
Sedan stannade vi (Kommer inte ihåg vart) Så då gick vi upp på däck och jag passade på att ta bilder på båten som ståg framför oss , Och ja jag vet att vatten bilden inte har någon fokus , men det är det som är meningen;)
Sedan till lunch åt vi på en jätte mysig resturang. Åt förrätt , varmrätt och efterrätt;)
tog endast kort på efterrätten dock, det ni ser är en chockladdröm ;)
Sedan det sista vi gjorde var att kolla på en konsär. Vi satt dock långt bak så fick inga bra bilder.
Sedan var det dags att stiga av och åka hem. Fångade solnedgången i några riktigt fina bilder.

Resan var iallafall jätte kul!
Jag åkte alltså på siljalines störta båt. Först när jag gick på kändes det lite små läskigt , men det gjorde det inte alls längre efter en stund. det var hur kul som helst då! :)
Jag handlade även lite grejer på båten. Jag visar bilder på det nån annan gång.

Ha det gött!♥
Postat av: elin

jätte fina bilder !

Postat av: Josefine

Åh verkar riktigt mysigt! :)

Postat av: S A N N A S . R U M

Gud vad kul med kryssning! Det skulle jag verkligen vilja göra någon gång!

Postat av: Josefine

sv: men alltså vart är det den åker ? :)

Postat av: Josefine

sv: jaha okej :)

Postat av: laila

ser sjukt kul ut! avis! =)

Postat av: Olivia

Åh vilka fina bilder! ♥

Du är verkligen jätte duktig!

Vad har du för kamera?

Kram :)

Postat av: L

Jätte-jätte-fina-bilder!

Postat av: Jossan

Vad kul att du är med och tävlar i min blogg om valfritt barnsmycke från Karamell-design! Nu har jag även en tävling där du kan vinna ett presentkort värde 300:- hos SUMOpix. Lycka till!

Postat av: jennifer - photography

sv. härligt ju!

vilken söt blogg du har :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: