Bildbomb från kryssningen del1

På tåget till stockholm.
Hytten och en liten bild på mig;)  Det var dom enda bilderna jag tog första kvällen resten är tagna andra dagen...
En bild från vårat fönster (Skitit fönster) på finland klockan 6 på morgonen ;)
Här åt vi frukost! tog en varsin macka med te. Va jätte gott! :) 
Lite spontana bilder jag tog bara för att visa er hur båten såg ut! ;) 
Här är piano baren , en som sitter och spelar live hela tiden! 
Sedan tog jag och storebrosan en tur i båten. På bilden sitter han och spelar . haha
Vi gick ner till en bar , där var det en kille som satt och spelade gittar och sjöng. Vi satt och lyssnade på honom en stund och tog en cola medans! ;) 


Resten av bilderna kommer i del2!
Postat av: filip

Snygga bilder du har tagit! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: