Årets första snö!

Photo: Jag

När jag vaknade i morse så kollade jag ut genom fönstret och ser ett vitt täcke , shit tänker jag och springer ner till köks fönstret för att se bättre , årets första snö har nu kommit! Och på tal om snö så sägs det ju att denna vinter kommer bli den kallaste på 1000 år ;o Nu ska jag ut och fota outfit bilder i snön! :D

Och förresten... Godmorgon! :)
Postat av: elin den norske

ja det blir kaaaalt! brrr :)

Postat av: ladymuffin :)

oj... fint :)

Postat av: l

Oj hjälp vad mycket snö!!!

Postat av: Anonym

Hejsan ! Skulle du kunna hjälpa mig att starta blogg+design ? För du gör jätte snyggt och det skulle verkligen uppskattas hoppas att du har tid med detta så mailja gärna svar till [email protected]

Kram annie moreau

Postat av: emsie

Vad mycket snö för at vara första snön! :D Var någonstans i Sverige ligger Södermarland? Bor själv i Finland så jag vet inte.. :D Undrar bara om första snön kanske kommer här snart också :)



Kram, Emma




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: