Vad vill du se mer av i min blogg?


Nu har ni chansen att vara med och på värka vad som ska synas mer i min blogg!
Ni kan endast rösta en gång , så tänk efter riktigt noga nu ;)
Och ni som har tryck på "Nånting annat?" kan ju lämna en kommentar i kommentars fältet med nåt exempel då :)
Postat av: ronja

sv: aa :)

Postat av: jennifer

sv. tack så mycket :)

din va också fin! :)

Postat av: sonias

Fin blogg!

Tack för kommentaren :)

Postat av: annie

hejsan !

hur gör du den där

kontakt

fotogalleri

bloglovin

grejen ? :)

kan inte du visa det på bloggen ? :)

Postat av: s

sv: Tack, din med!

Postat av: frida

fiin blogg :))

Postat av: sofiiiie

tack dsm ^^

Postat av: alexandra

Sv: tack :)

kunde du rösta på mej här:

http://idahtt.blogg.se/2010/november/utkast-nov-28-2010.html#comment



nr 5, ursäckta om du inte gilalr såna här kommentarer :)

Postat av: Fanny [FOTOBLOGG]

sv; RÄTT :D

Postat av: EllenElis by EllenOtendal - designer, foto, vardag och personligt

Snart (1:a dec förhoppningsvis) ska jag flytta min blogg till en annan adress, skulle du som läsare vela ta del av den nya bloggen? :)



Om den nya bloggen:

Det kommer vara lite små ändringar men jag kommer i stort sett bara flytta bloggen till en ny domän. Mer får du veta om du vill fortsätta att följa mig! :)



Om du svara ja, på denna kommentar, kommer jag att kommentera din blogg när min nya blogg är igång, jag kommer också skriva det på bloggen.



Obs! Kommentaren skickas till de som kommenterat bloggen + några fler.



Kramar EllenOtendal! :)

Postat av: By Linnea Isabelle

Ja jag får ta och göra det :)

Postat av: annie

en liten fråga , hur gör man sina egna designer? eller asså med koderna och det?

tacksam om du svarar ! (:

kramis

Postat av: Anonym

videoinlägg kanske? :)

Postat av: VICTORIAFOTO

Jag har inte svärt till dig i någon kommentar, i så fall har någon annan postat den. Jag skickade inte mina kompisar på dig, jag berättade för en i min klass att mina bilder hade blivit snodda och hon berättade för någon annan. Det störde mig på att du godkände mina kommentarer så jag visste att du läste dom men inte tog bort bilderna. Men det är bra att dom är borta i alla fall. Skulle du kunna visa kommentaren där jag skulle ha skrivit en svordom, glöm att jag skulle skriva det säger jag bara.

Postat av: VICTORIAFOTO

Första gången jag kommenterade så vet jag att jag inte var så tydlig med det, men trodde det var rätt självklart att man länkade den som tagit bilderna. Jag tror inte du skulle tyckt det var så kul om du kom in i någon blogg och hittade några av dina bilder där. Dessutom är det cophyright på kamerafilter.se så man får inte ta bilder där ifrån, det är dom som tar dom som gör fel.

Postat av: VICTORIAFOTO

SVAR: Okej, har en misstanke om vem det är. Det är bra att dom är borta, längst ner i det inlägget står mitt namn på kamerafilter.se. Men jag vet att det är svårt att se.

Postat av: VICTORIAFOTO

Hur kommer man till ditt bloggsvar föresten? Hittar ingen länk.

Postat av: Sandra

Svar: tack så jätte mycket :D

Postat av: sofiiiiie

vsg ^^

vgd? :)

Postat av: Meniver

Härlig blogg :)

Kram

Postat av: sagha

taaaaaaaaaaaaack:)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: