UR ARKIVET


Photo: Jag / Modell: Elin / Nikon d3000 / Nikkor 18-55.
Denna bild på Elin vart en av mina favoriter, minns ni denna plåtning det var inte så länge sedan. Ska ta och fota Elin snart igen! :)

Godmorgon , Ja jag är faktiskt uppe så här tidigt. Jag vaknade till o med klockan 6 ;) I går va jag ju på en snabb shopping runda i stan. Ska springa ner själv nu och kolla julklappar och se om jag hittar nånting snygg ;) Dock vet jag inte om jag kommer hitta hem.. Haha eftersom det var 3 år sedan jag gick i detta köp centrum själv.. ;) Jaja , nu ska jag slänga mig i duchen och sedan gå ner till centrum som sagt. Förresten så åker jag hem idag , så jag laddar upp bilder när jag kommer hem. Ha en fortsatt go dag , puss

Postat av: Kristin

Vilket centrum är det? :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: