önskeinlägg: Close up + 10

Är väldigt många som frågat massa ang mitt close up filter. Tänkte att jag kunde svara på alla era frågor i ett och samma inlägg istället då , bra va? :) Jag använder Close up + 10 som är en budget version av ett macro objektiv.
Alltså gör att jag kanna komma närmera föremålet. Dock är det väldigt knåpigt att ställa in fokusen på föremålet.
Men efter jag använt detta filter ett tag så har jag vant mig så tycker det är lättare att få in fokusen nu. Där har ni förklaringen på vad detta är. Hoppas ni förstått , om inte? Är det bara att ställa frågor! :)
© Bilderna är tagna av mig , och får inte kopieras.
Postat av: ELINA

sv: tack så mycket! :)



Tänkte också köpa ett närbildsfilter, men köpte ist ett teleobjektiv med macro inställning :)

Postat av: linnéa

hur mkt kostar det?

Postat av: ladymuffin :)

hur mycket kostar det?

Postat av: ladymuffin :)

sv; okej, sätter man det på kameran? eller hur fungerar det? :)

Postat av: ladymuffin :)

sv; okej, fungerar det på alla olika sorters kameror? canon? nikon?




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: