NYA DESIGNEN ÄR HÄR!


TRYCK F5 OM DESIGNEN INTE SER UT SOM PÅ BILDEN!

Nu får jag äntligen visa er min nya design.. Lite rosa och blå , har aldrig använt mig av rosa förut :) Men tyckte det passade in till teamat nu iallafall;) Jag vill så klart veta vad ni tycker?!...

HISS / DISS

Jag tröttnade på det rosa så jag bytte ut det till blått...

Postat av: Evelin (evenelle.blogg.se)

Jätte fin!!! :D

Mycket finare tycker jag

Postat av: Anna

Hiss :D

Postat av: annie

jättefin design !

kram

Postat av: elin [fotoblogg] ♥

Fin :)

Postat av: Josefine - mamma till Hugo

Hej! Ny tävling i min blogg http://joosefinea.blogspot.com/2010/11/tavling-pleddnet.html



Välkommen in och delta!

Postat av: Mimi - f o t o b l o g g ♥

HISS!

Jättefin design!



Har en fototävling på min blogg, kanske du vill vara med?

Länk: http://mimiaronsson.blogg.se/2010/october/fototavling.html :)

Hoppas du vill vara med, och priset är ett close-up+4 filter från tvspelsweb.se.

Kramis! ♥

Postat av: elin [fotoblogg] ♥

mailat bilder nu! :)

Postat av: Tea

Hej!

Jättefin design och blogg! <3

Kram

Postat av: Andrea

Jättefin blogg! :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: