Ny design

Kändes verkligen att det behövdes en ny design nu! :) Denna passar lite bättre nu när det är vinter , lite mörkare tycker jag passar perfekt och även en svartvit heder fick det också bli. Jag vill nu så klart veta vad ni tycker? ;)
So tell me...

Om designen inte ser ut som på bilden kan du trycka på f5 knappen!
Postat av: Stéphanie

Super fin ! .o

Postat av: Annas glada fotoblogg

Riktigt riktigt snyggt! Du är duktig på webbdesign, tjejen!

Postat av: linn

TÄVLING PÅ BLOGGEN !

har du tröttnat på din header? nu har du chansen att vinna en ny. klicka bara på länken och anmäl dig nu: http://llinnaandersson.blogg.se/2010/november/tavling.html#comment

puss!

Postat av: Anonym

kan du inte ha den gamla designen istället?:p

Postat av: elin

hiss !

Postat av: puckotemma

älskar din blogg verkligen :)(:

Postat av: Suff

snyggt!

Postat av: maria

nu har jag valt ut tre st blogga som du får rösta på från veckans blogg. gå in och kika om du är en av dom ! annars kan du rösta,kram :)

Postat av: Emma

Jag älskar din blogg! :D Den är jättebraa, din design är SKITSNYGG, du tar jättefina foton och allt! Önskar dig bara lycka i livet, ♥♥

Postat av: Mette

Utrolig fint! Du er veldig dyktig. Liker bloggen din og bildene dine utrolig godt, så jeg følger deg på bloglovin'! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: