MIN ÖNSKELISTA

Här har ni årets önskelista.. 1. Nytt objektiv till kameran. 2. En ur läcker kamera ring. 3. Nya data eftersom min bärbara börjar gå sönder. 4. Massa daim! 5. Och så klart det man aldrig kan få för mycket av , Pengar.
Sedan är det väll bara lite små saker jag även önskar mig bl.a Kläder , smycken osv. Hur ser eran önskelista ut? :D Nånting speciellt som ni verkligen skulle vilja ha i jul? ;)
Postat av: » P H O T O L E N S

SVAR: Hej!

Tack så mycket :-)

Postat av: i s a b e l l - fotografering

Lust att göra mig en bamse tjänst? Gå isåfall in på länken nedan och rösta på mig , nummer tre! Jag länkar alla som röstar. Släng bara inte en kommentar när du har röstat så länkar jag dig!!



URL: http://mimiaronsson.blogg.se/2010/november/utkast-nov-7-2010.html



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer, då får jag be om ursäkt att jag störde din dag. Ha en fin dag iallafall, kram! ♥

Postat av: Ann

Hejsan

tack desamma^^ och tack för att du tittade in!

ha en fortsatt bra kväll

Mvh // Ann

Postat av: LINA [FOTO, VARDAG & DESIGN]

sv; tack så mkt! och desamma :D

Postat av: Caroline

Tack så mycket, detsamma! :)

Postat av: Evelina :)

sv; hejj! :)

tack så mycket ! o dsm ! =)

Postat av: EllenElis by EllenOtendal - designer, foto, vardag och personligt

Sådan ring har jag ;)

Postat av: Hanna

Hej hej, du var med i min veckans blogg. Kika in och se om du vann! ;)

PS: Det står i menyn =))

Postat av: Fotograf Emelie Ringblom

hihi kameraringen har jag - jag älskar den :D

Postat av: m y y s a n o l s s o n

sv. hehe okok :) fotobok låter ju inte helt fel



ser ut som en mkt bra önskelista!

Postat av: Eac Design

En sådan ring har jag i min shop :)

Postat av: Emma Håkansson [FOTOBLOGG]

Har det objketivet, and i love it!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: