LÅNG SLUTAR TID

"LOCKAR DENNA BILD ER TILL ATT KÖPA PARFYMEN?"
Jag tyckte det var en kul ide bara , Att se om den kunde bli nån bra produkt fota. Jag ska ju självklart inte sälja parfymen , bara en liten undersökning bland er! :) Jag tyckte bilden vart jätte häftig.. och jag tycker absolut att om jag skulle se denna bild i ett skylt fönster tex, så skulle det locka mig lite faktiskt.. Eller vad tycker ni? :)
Jag glömde S på Dagens.. men ni fattar nog endå ;)
Jag passade även på att ta lite flera såna bilder med lång slutartid.. Dessa bilder vart rätt tuffa! :)
Postat av: Anonym

fet coola bilder!! måste f¨veta hur man gör, men tyvär har jag ingen blogg

Postat av: Fanny

sv: hej, jag såg att du hade kommenterat min bloppis blogg! :) skulle vilja vad din bloppis blogg heter annars kan jag inte kolla på din saker :) kram!

Postat av: Fanny

eller nej det va inget, hittade nu! :)

Postat av: ellinore

Älskar verkligen alla bilder du tar!

super bra blogg!:)

Postat av: Mathilda

sv: jaaa.. det var ju lite knäppt :o antar att ni hade ett sammarbete? vi får väl se om dom skärper sig :)

Postat av: Evelin (evenelle.blogg.se)

Coola!!

Postat av: emma

vill du att din blogg ska synas lite extra?

och tjäna lite fler läsare?

var med på min blogg i dagens blogg :)



gillar du min blogg? följ mig på bloglovin så följer jag dig :D

själv as diggar jag din blogg :) puss

Postat av: cornelia [FOTOBLOGG]

fin blogg! :D

Postat av: Jenny

sv: tack så mycket (:

Postat av: Mathilda

sv: vad gullig du är! vi får se hur detta slutar, haha :) kram på dig.

Postat av: evelina

hur gör du för att få sådär snyggt ? :)

Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: Okej får kika in då :) Den där parfymen har jag haha.

Postat av: MATHILDAAZ ღ

Den skulle locka mig! :)

Postat av: ragna

coola bilder :))

Postat av: evelina

hej, du var intresserad utav nånting på min bloppis!

kolla igen, för du skrev bara nr. 1 , men det är olika plagg under olika fetstilar! :) eevelinamattssonlundqvist.blogg.se (kategori:säljes)

Postat av: Lotta

Jättefina bilder! :)

Postat av: Angelica

Tävling i bloggen! :-) Vinn en låda bars och en låda dryck från Reztart! :-)

Postat av: elin [fotoblogg] ♥

nice :) !



har headern färdig ? :P

Postat av: Anonym

jag har farfymen :)

Postat av: Riham

Jag har parfymen och den är absolut min favorit!Doftar ljuvligt :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: