HÖST/VINTER DESIGNEN ÄR HÄR

Nu är höst/Vinter designen här.. var lite svarta detaljer men med samma bakrund. Och även så ändrade jag hedern eftersom jag väldigt lätt tröttnade på min förra.. Om designen inte ser ut som på bilden tryck f5.Nå? Nu vill jag så klart veta vad ni tycker? ;)

HISS/DISS
Postat av: Anonym

hiss <3 jätte fin !<3

Postat av: Anonym

Jättefin !

Kram annie :)

Postat av: Evelin (evenelle.blogg.se)

HISS! :D

Postat av: Fe

jätte fint ! :)



i den högra spalten, där det står bloglovin, kontakt och fotogalleri. Hur får man det så ? jjätte fint :D

Postat av: Ebba Leijon

sv: Gratis eller hur mycket tar du ? :)

kram

Postat av: Matilda

Hej Anni (?)

- Jag undrar hur du gör egna ikoner till ex. bloglovin. I photoshop eller liknande förstår jag men hur laddar du upp de osv...? :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: