GODMORGON

Godmorgon! Jag vaknade vid sju och kollade ut och såg att det låg ett vitt täckte över marken. Snön hade fallit igen! Otroligt mysigt , har redan vart ute en snabbis och fotat lite.. Ska käka lite frukost och sedan ge mig ut igen! :)
Förresten , sista chansen att anmäla er till tävlingen då ni kan vinna en personlig fotobok , Anmäl er HÄR!
Vi hörs när vi hörs , kram på er!♥
Postat av: *M*O*L*L*Y*

sv; ååh tack så mycket snälla du! :)



Gör du designer till folk? För jag har kört fast och vet inte hur jag ska designa :s

Postat av: ronja

sv: hihi, tack. snygga bilder :)

Postat av: *M*O*L*L*Y*

sv; okej :)

Postat av: Johanna, hästar + fotografering = ♥

SVAR: Hej! Tack så mycket, och detsamma! Gud vad fina bilder du tar! :)

Postat av: nelly och emelie

sv; Tack desamma!:D

allt bra?:)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: